Derin Futbol 19 Nisan 2021 Tek Parça

  görünümler 69,057

Derin Futbol

2 aylar önce



Derin Futbol TRpost Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/derinfutbol
Derin Futbol | Facebook: DerinFutbolTV
Derin Futbol | Instagram: derinfutboltv
Derin Futbol | Twitter: derinfutboltv

YORUMLAR
MERT ENDER YEAH
MERT ENDER YEAH Aylar önce
Abubakar jimlastiğe geçirmiş
Şeref Işık
Şeref Işık 2 aylar önce
Sinan ENGİN Müneccim Oldu.Beşiktaş Şampiyon olur demiyo oldu diyo.BJK nin tekelinde Şampiyonluk sanki.Ya sen ne biliyon.Hani Nisanda 12 puan farkla BJK Arayı açar Şampiyon olur diyordun.Kahinmisin sen Sinan ENGİN. Eğer bu kadar biliyorsan falcı ol.
Mert Demir
Mert Demir 2 aylar önce
Kel and shoulders
Şule
Şule 2 aylar önce
Programı genelde makarayla geçirdikleri için izleyici Fb taraftarı roka 6s taraftarı abdüle sempati duyuyor bjk taraftarı roka sempati duyuyor gülüyor kızamıyor hatta tartışsalar bile(hiç tartıştılar mı emın değilim) kızamıyor kimse siz düşünün artık nasıl bir program
YUSUF ÖZİŞ
YUSUF ÖZİŞ 2 aylar önce
Apo abim olmayınca..fazla satmıyor ya ...
ナをフTRASH
ナをフTRASH 2 aylar önce
Birisi: Sinan engin: Beşiktaş yener
Vedat Arslan
Vedat Arslan 2 aylar önce
sinan'la abu. bakar Fenerbahçe şampiyon olur.
Nur Nur
Nur Nur 2 aylar önce
ERTEM ŞENER GERİ DÖNSÜN NOOOOLUR YA
Milli Yemin
Milli Yemin 2 aylar önce
Aynen aga tam kadro görelim şunları
alp Aslan
alp Aslan 2 aylar önce
Şu güzelim program helva oldu ya yazık
Süleyman Keskin
Süleyman Keskin 2 aylar önce
Sinan engin:aa dinçeri unutma,beştaş alır,enver valencia,abu,beştaş yenilmez,gezal,sünüzüt
Kamer Fahsena J
Kamer Fahsena J 2 aylar önce
Apo abi olmadan tadı çıkmıyor
Gokhan Ozturk
Gokhan Ozturk 2 aylar önce
SÜNÜZÜT.
M i r a c H
M i r a c H 2 aylar önce
apo dayı olmadan keyif vermiyo çok geçmiş olsun.
Umut Sancaklı
Umut Sancaklı 2 aylar önce
Adamlar bizim gibilerle maç yapmamak için ligi kurdular bu rasimde türk takımı gitsin diyo kardeşim kim napsın seni
Rıdvan Uyanık
Rıdvan Uyanık 2 aylar önce
Selamla hepinize saygılar ben Rıdvan uyanık 56 bu akşamdan itibaren şampiyonluğun en büyük adayı F .B kalan maçlarda Bjk 9 puan alabileceğini F.b ve G.s ise 14 der puan alacağını düşünüyorum allaha emanet olun
Enver
Enver 2 aylar önce
niye kes,iliyor
Ozan Toprak
Ozan Toprak 2 aylar önce
Kardeşim galatasaray da 3 günün icinde oyun oynuyacak ona kimse bir şey demiyorlar kafayı yiyecem
Nesih Aksoy
Nesih Aksoy 2 aylar önce
nobody Rok:ben hocama gidirecem
Mücahit Öztürk
Mücahit Öztürk 2 aylar önce
Apo abi bi an önce dön abi sen siz olmuyor abim 💛❤️
TT
TT 2 aylar önce
12 dk oldu izliyorum henüz futbol konuşulmadı 😁😁
sezer bence
sezer bence 2 aylar önce
rasim diyor ki dekoderi alirim bi zahmet al milyonersin zaten para siciyorusn
Russia TV
Russia TV 2 aylar önce
Sünüzüt
Arif Eliyev
Arif Eliyev 2 aylar önce
Yine hakemler kucağına aldı beşiktaşı
Arif Eliyev
Arif Eliyev 2 aylar önce
@Mustafa KENDIGELEN kardeş Vidanın eline deydiği pozisyonu var neden çağırmadı penal vermedi? (Hayırlı Ramazanlar)
Mustafa KENDIGELEN
Mustafa KENDIGELEN 2 aylar önce
Kardes hakemler besiktas icin ne yapti,sanki simdiye kadat butun puanlari hakemlerin verdiginimi soyluyorsun(hayirli ramazanlar)
Hakan Kadir
Hakan Kadir 2 aylar önce
rasim ozani bir dakika susmadi be sirf ondan dolayi izlemiyorum
kaç lan kaç yakalanacan
kaç lan kaç yakalanacan 2 aylar önce
En büyük fener
Cihangir ceo
Cihangir ceo 2 aylar önce
ABDÜLKERİM HOCAM OLSA YARGIYI DAĞITMIŞTI ŞİMDİ BJKYİ ÜZMEMELERİ HAKKINDA
Cihangir ceo
Cihangir ceo 2 aylar önce
2 SENEDİR FENERBAHÇEYİ DOĞRAYAN ÜMİT ÖZTÜRK DENEN FATIH TERİM HAYRANI ONUNLA SELFİ ÇEKTİREN BİR HAKEMİ FENER MAÇINA ATANMAYA ZORLAMA OPERASYONLARINA BAŞLAMIŞ AHMET ÇAKAR TOPUNUZ GELİNNNN
Murat Kacar
Murat Kacar 2 aylar önce
Türk futbolunun hali siyasetcinin futbol yorumcusu oldugu ülkede futbolda siyaset agziyla yorumlanir
HAKANITO MANCHESTER UNITED
HAKANITO MANCHESTER UNITED 2 aylar önce
AVRUPA SÜPER LIG'I ! SEN ÇOK YASA ! CANIM FEDA OLSUN SAANAA ! PREMIER LIG'TEN ! 6 TAKIM ! ANCAK KESKE CHEATERPOOL OLMAZSA !
JustEge
JustEge 2 aylar önce
apo nerde?
korkusuz korkak
korkusuz korkak 2 aylar önce
ROK=Ahmet abi senin neren benziyo abu ya🤣🤣🤣
Mehmet çobanoğlu
Mehmet çobanoğlu 2 aylar önce
Sağlık bölümü güzel olmuş, Ahmet hocam bu bilgileri ben bilmiyordum öğrenmiş oldum, en azından pazartesiye sağlık bölümü ekleyin.
Minco Koli
Minco Koli 2 aylar önce
Aşıya hayır sakın aşı olmayın aşılar öldürüyor
halilcetin_26
halilcetin_26 2 aylar önce
Beştaş alir
Onur Acar
Onur Acar 2 aylar önce
Herkese teşekkür ederim
Samo Erko
Samo Erko 2 aylar önce
Ne oldu len kel sinan
Pink Nihgtmare
Pink Nihgtmare 2 aylar önce
Beşiktaş patates oldu naber keltoş
Hadis Aliji
Hadis Aliji 2 aylar önce
Sregen bjk son haftalarda maffettii bu at kosturmasi degil sergen hoca burasi camiaaa buyuk camiaaa
Jhd
Jhd 2 aylar önce
Sergen yerine baska hoca olsa 1 hafta lider olmazdi bu takim. Adam Kupa final ve sampiyonlun en büyük adayi yapdi
baris beyduz
baris beyduz 2 aylar önce
ROK: "Besiktasliyim abi ben severim" 30:25
Mert Mussb
Mert Mussb 2 aylar önce
Rasim nefes al kardesim agir ol alooo
Mehmet Kurt
Mehmet Kurt 2 aylar önce
Atamızın ruhu şad olsun bu ülke asıl o gerçekten öldüğü zaman biter. Hepiniz ze sevgiler selamlar trpost.net/down/ybaIbKWTbZyLg64/video.html
Mehmet Kurt
Mehmet Kurt 2 aylar önce
trpost.net/down/ybaIbKWTbZyLg64/video.html
Mehmet Kurt
Mehmet Kurt 2 aylar önce
trpost.net/down/ybaIbKWTbZyLg64/video.html
Mehmet Kurt
Mehmet Kurt 2 aylar önce
trpost.net/down/ybaIbKWTbZyLg64/video.html
Sinan Tunçbilek
Sinan Tunçbilek 2 aylar önce
Ne oldu Sinan Engin'in Besiktasina Real Madrid yapmisti nerdeyse.Ligi cifthanelerde puan farkiyla sampiyon olarak bitirir diyodu.😃😃😃
Sinan Tunçbilek
Sinan Tunçbilek 2 aylar önce
@w3ntz- ha su var bu kadro ile buraya kadar gelmeside basari bence.Ama Fenere cok hakem hatasi yapildi fenerliyim diye demiyorum.Objektif
w3ntz-
w3ntz- 2 aylar önce
Besiktasi oynatan bir kac oyuncu vardi onlar sakatlandi adam ne yapsin 😁
Ashes
Ashes 2 aylar önce
EEEyyyyy rasim değil avrupa ligi feriştahı gelse 20 euro halk vermez veremez.Ekmek 2 tl oldu halk ekmek 1 tl git bak 1 halk ekmek gişesinde 60 70 kişi sıra var. Herkesin tuzu sizin gibi değil bizde senin gibi güzellik yapıcak abilerimiz yok yukardan.
Freaky Gala
Freaky Gala 2 aylar önce
Tabi BJK puan kaybı yaptı adamlar takım elbise konusiyir yazıklar olsun
Enver
Enver 2 aylar önce
mete kalkavan en büyük beşiktaşlı
Berkan Yıldız
Berkan Yıldız 2 aylar önce
Fenerbahçe sana dansöz kıyafeti giydirdi hala akıllanmadın. Hala Fenerbahçe ile uğraşıyorsun Ahmet Çakar.
AYRILMAZLARTR
AYRILMAZLARTR 2 aylar önce
Sinan abi abubacar ı mitife etmeye çalışıyor bi dur rasim 😁😁😁😁
Mirza Kinyas
Mirza Kinyas 2 aylar önce
Sinan efendiiii noldu lan bombamı patlattın yoksa 😁
şafak Gücük
şafak Gücük 2 aylar önce
Sinan Engin halen şampiyonuz diyebilecekmi sende havlu at artık, ŞAMPİYONLUK FENERİME YAKIŞIR,, 💛💙💪🏆
Emirhan Tekayak
Emirhan Tekayak 2 aylar önce
Beşiktaş patladı noldu sinan engin
Kadir Çiftci
Kadir Çiftci 2 aylar önce
Patlamadı tüm takımları patlatmak için bekliyor😂🦅🦅
muratcan öztürk
muratcan öztürk 2 aylar önce
sünüzüt
Emre K.
Emre K. 2 aylar önce
Rol: Abdullah kigilinin mağazasından giydirdiler ,çok güzel Abdullah abim birde kitap verdi.Hepimize giydiricekler Sinan Engin :Beştaş kazanır :D
Datu
Datu 2 aylar önce
7:15 burası çok iyi ahahahah😂😂😂
Ceen Vidagrunona
Ceen Vidagrunona 2 aylar önce
Ya Sinan abi helal olsun ya Beşiktaş’ı Beşiktaş’ın başkanından daha fazla kolluyorsun bi selzenişle maç saatleri değişti
Ceen Vidagrunona
Ceen Vidagrunona 2 aylar önce
@Hamidullah GenÇ boş
Hamidullah GenÇ
Hamidullah GenÇ 2 aylar önce
serzeniş*
Ahmet Baba Doganlarpb
Ahmet Baba Doganlarpb 2 aylar önce
30:26 😃😄
Önder Akdeniz
Önder Akdeniz 2 aylar önce
jimnastik külübü
Canel Diaz
Canel Diaz 2 aylar önce
BESTAAAASSS
Caner Aksoy
Caner Aksoy 2 aylar önce
Rasim icin izliyoruz!!!
Lupus
Lupus 2 aylar önce
Sinan Engin: Beştaş kalan tüm maçlarını kaybetse bile şampiyon olur___
Freaky Gala
Freaky Gala 2 aylar önce
Korku geliyor
Rezar Graphix
Rezar Graphix 2 aylar önce
Gs Ne olursa olsun en buyuk kuluptur besiktasla fenerin kupasini toplayinca gs ye zar zor geciyor Ne dionuz siz
jimi
jimi 2 aylar önce
Tüm branşlarda fbnin daha fazla
Ümit Kavran
Ümit Kavran 2 aylar önce
programın özetini veriyorum izlemenize gerek yok Fenerbahçe'yi ne yapalım edelim şampiyon yapmayalım. Beşiktaşa yaklaştı doğrayın hemen ben bunu anladım erkekseniz Ümit Bozkurt'u Fenerbahçe maçına verin falan işin tadını iyice kaçırdınız. bjk maçının tarihini değiştirdiniz bir Fenerbahçe taraftarı olarak hakkımızı helal etmiyoruz. Bize gelince kimse konuşmadı 3 günde bir biz oynarken niye çıkıp bir Allahın kulu konuşmadı?
w3ntz-
w3ntz- 2 aylar önce
Lan besiktasta 3 gunde bie oynuyor konu o degil bay gecen takimlardanda erken oynuyordu besiktas ilk yari böyle olmadi not bjkli degilim
Burak Topaloğlu
Burak Topaloğlu 2 aylar önce
Sergene güvenmiyormuş fiksturu degistirinlere güvenirsin sen anca
Oktay Feyzi
Oktay Feyzi 2 aylar önce
👍
Mahmut Yılmaz Videoları
Mahmut Yılmaz Videoları 2 aylar önce
arkadaşalr komik bölümleri editliyorum paylaşıyorum yakında geliyor takipte kalın :D kimsede olmayan KESİTLER GELECEK :D
Sefa ÇELİK
Sefa ÇELİK 2 aylar önce
kral adamlar aşı bilgilendirmesi bile yapıyor seviliyorsunuz
Atakan Akkaya
Atakan Akkaya 2 aylar önce
FENERLIYIM RASIM ADAMDIR ADAM
Osman Yağmurdereli
Osman Yağmurdereli 2 aylar önce
kitapsız rasim :) senin görüşlerini oluşturan tıyniyeti ...
efsane24
efsane24 2 aylar önce
ROK: MAGAZINCILERDEN HEMEN ÖZÜR DILE SAYIN ÇAKAR AÇ: Az bile söylemisim, hokkabazlik magazincilikten daha iyidir
Ali Aktaş
Ali Aktaş 2 aylar önce
Bi dur be Rasim Allal seni kahretmesin Rasim😀😀😀
Efe Ocakoğlu
Efe Ocakoğlu 2 aylar önce
Sinan engin 82 kilo olabilmesi için 1.20 falan olmalı
Fahri Ünv
Fahri Ünv 2 aylar önce
Ins uefa batar cunku asiri sacma kararlar veriyolar az para veriyolar
Cern Light
Cern Light 2 aylar önce
Mete kalkavanın hangi takımı tuttuğunu merak eden arkadaşlar beşiktaşlı kendisi. Babası hatta bjk eski yöneticisi.
furkan 1233
furkan 1233 2 aylar önce
Kısacık reklam arası 20 dakka hokkabaz onur
Fahri Ünv
Fahri Ünv 2 aylar önce
Apo abi nerde la
YA ERTEM MASUS MU YAPIYOSUNUZ YA !!
YA ERTEM MASUS MU YAPIYOSUNUZ YA !! 2 aylar önce
Corona
Faruk Akçaoğlu
Faruk Akçaoğlu 2 aylar önce
bu rasim hükümeti inceden inceden eleştirmeye başladı. taraf değişmesi cok yakin biliyor ki hükümet gidicek :D
LEVES
LEVES 2 aylar önce
alayı solcudur
Fatih Karagöz
Fatih Karagöz 2 aylar önce
@Foggy Forrest Davutoğlu, Kılıçdaroğlu, İmamoğlu ve Saadet partisi liderinin aynı karede olduğunu hatırlatırım Kudüs mitinginde.
Bülent Erkan
Bülent Erkan 2 aylar önce
@Foggy Forrest Dönmesine İmkan Yokmu 🤣 Mansur Yavaş Örneğini Ve İyi Partiyle İttifakını Bilmiyorsun Sanırım Bir Aralarda Ekmelettin İhsanoğlu Vardı Oda Milliyetçi Bir Adamdı 😉🤣 Chpnin Şuanda İttifak Yaptığı Partilerin İçinde Kendini Sol Diye Adlandıran Tek Parti Hdp dir .. Gerisi Milliyetçidir ..
Foggy Forrest
Foggy Forrest 2 aylar önce
@Berrak kısa evet ya tarikat yalaması ihalecisin, ya da yasamayı ve insanları seven aklı başında, aklı ve vicdanı hür bir bireysin. Günaydınlar.
Berrak kısa
Berrak kısa 2 aylar önce
@Foggy Forrest Sağ sol diye bir şey kalmadı artık. Yıl 2021 günaydın.
B
B 2 aylar önce
Galatasaraylılar olarak yeni Avrupa ligine katılmayı kabul ediyoruz. Türkiye Süper Ligi beş para etmez. Hakemler kurulu ve federasyonun saçmalıklarından bıktık.
Taylan Şimşek
Taylan Şimşek 2 aylar önce
Florentino Perez: "Her şeye açığız ama küçük bir ligden, örneğin Türkiye'den bir takım girmek isterse problem olur. Rekabet olmayan maçlar, para kazandırmaz."
Cihangir ceo
Cihangir ceo 2 aylar önce
AHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA MAX 6S ZEKASI
Gronzex Gaming
Gronzex Gaming 2 aylar önce
@B hoca mahsusmu yapıyon ya bülüyomusun sen beştaş türkiyenin bayer münihidir
Rezar Graphix
Rezar Graphix 2 aylar önce
@Gronzex Gaming Fener puan getiremezki Şl ye gitmedi
Rezar Graphix
Rezar Graphix 2 aylar önce
@Taylan Şimşek Real Madrid
Eren Karagöz
Eren Karagöz 2 aylar önce
sergen yalçın gibi labale bir menajerle dünyanın en büyük başkanlarından ali koç u karşılaştırmak doğru mu ?
Semih Sürücü
Semih Sürücü 2 aylar önce
M.city - Beşiktaş Sinan engin (İnstagram adresi sinanengin olan) = Şimdi Onurcum Beşiktaş bir başka top oynuyor bülüyo musun
Enver
Enver 2 aylar önce
beştaş*
Gun Murat Ilban
Gun Murat Ilban 2 aylar önce
Avrupa Süper Ligi konusunda epey yanlış yorumlar yapılmış. Öncelikle yerel liglerin yerine gelen bir turnuva değil, Şampiyonlar Ligi'nin yerine geliyor. Maçlar hafta arası oynanacak, katılımcı kulüpler de yerel liglerinde oynamaya devam edecek. Takım sayısı 20, tıpkı Euroleague ve NBA gibi iki gruba ayrılacaklar. İlk 3 takım doğrudan çeyrek final oynarken 4. ve 5. sıradakiler ise Play-out oynayarak tur mücadelesi verecek. Turnuvanın daimi 15 kulübü olacak (şimdikiler + Bayern, PSG, Dortmund), kalan 5 takım ise davetle gelecek. Bu 5 takımın arasında Porto ve Ajax isimlerini okudum, kalan 3 takım kim olur bilmiyorum. Kurucu 12 kulüp harici saydıklarım bu turnuvaya karşı olduklarını belirtseler de projenin hayata geçmesi durumunda elleri mahkum katılacaklar. FIFA ve UEFA'nın kağıt üstünde yaptırım hakları bulunsa da pratikte yapabilecekleri pek bir şey yok. Dünya Kupasına oyuncu almam dediği anda kendi bacağına sıkmış olur. Yerel liglere yaptırım için zorlasa da bir sonuç çıkmaz, sonuçta hiçbir lig bu kulüpleri men edemez kendi liglerinden. Hakemlere yasak koysan bastırırlar parayı alırlar, bu sefer FIFA kendi organizasyonlarında elit hakem kullanamaz hale gelir. Sonuç olarak bu süreç, kaçınılmaz bir süreç. Basit bir örnekle düşünün, örneğin siz bugün 5 bin lira kazanıyorsunuz, önünüze 40 bin lira kazanmanızı sağlayacak bir proje çıkarsa hayır mı dersiniz? Kulüpler pek tabii bu organizasyonu isteyecek. Burada sorumluluk UEFA'ya ait. Onların kulüpler için denk kazanç sağlayacak bir formül bulabilmesi gerekiyordu, bulamadı. UEFA'nın başlı başına bir değeri yok, eninde sonunda anlaşma yoluna gideceklerdir ve bir yaptırım uygulamayacaklardır.
Leji
Leji 2 aylar önce
AVRUPA SUPER LiGi AMERiKAN BEYZBOL LiGiNiN BENZETMESiDiR.
B
B 2 aylar önce
Ukrayna ligi veya Rus ligi bile bizimkinden çok daha iyi durumda. Avrupada Türkiye liginden daha kalitesiz bir tek San Marino ligi var.
B
B 2 aylar önce
Yine de Galatasaray olarak Türkiye liginden kurtulmamız lazım, tarih öncesi geçersiz şampiyonlukları sayıp bizi geçmeye çalışıyorlar böyle bir rezalet kabul edilemez. Onun haricinde Türkiye süper ligi gerçekten çöp bir lig. Football Managerde bile kaç defa şampiyonlar ligi kupası aldım hala oyuncular İngiltere ve İspanyadan teklif gelince sorun çıkarıyor daha iyi bir ligte oynamak istiyorum diye. Bu ligten bir cacık olmaz. Federasyon ve hakemlerin saçmalıkları ortada. Yabancı kuralı zaten ayrı bir saçmalık. Çok dandik bir lig Türkiye ligi.
Hamza Karaca
Hamza Karaca 2 aylar önce
Apo agabey olmadan olmuyor be :)
Kadir Çiftci
Kadir Çiftci 2 aylar önce
Yok valla gayet oluyor,kattığı bir komiklik yoktu.Olursa çok daha iyi ama olmazsa hiç sıkıntı değil.
Hamza Karaca
Hamza Karaca 2 aylar önce
@AHMET Batmaz Covid kaptı
AHMET Batmaz
AHMET Batmaz 2 aylar önce
Nerede
Ali Keles
Ali Keles 2 aylar önce
Rok : ben hocama gidirecem
Hayri Aydoğmuş
Hayri Aydoğmuş 2 aylar önce
Mete kalkavanın tsli olduğunu hiç anlamadık
yılmaz orkun
yılmaz orkun 2 aylar önce
Ahmet çakar : Beşiktaş'ın Sivas maçı çok kritik Sinan Engin : bu arada çeşme spor'a başarılar dilerim başkanı bizi çöp atmaya davet ediyor
Nedim Kılıç
Nedim Kılıç 2 aylar önce
Ğ
Yalniz Kurt
Yalniz Kurt 2 aylar önce
1 Sezon gececek halen Enver Valencia diyo 😂😂😂 türk vatandasi yapti resmen
ÖZGÜR 55
ÖZGÜR 55 2 aylar önce
Bayern Münih-Menemenspor Ahmet Çakar:Menemenspor kaybetmez
Furkan Unal
Furkan Unal 2 aylar önce
Menemenspor kaybetmediği gibi 3-0 4-0 5-0gibi farklı skor da olabilir
B
B 2 aylar önce
O espri yapıldı knk geç kaldın. Ama Sinan Engin saçını öbür tarafa tarasın esprisi var yeni çıktı istersen onu dene
Yusuf Bağcı
Yusuf Bağcı 2 aylar önce
tamam knk yaptık o espriyi yeter
Eren Arda Mucuk
Eren Arda Mucuk 2 aylar önce
Sinan engin:sünüzüt,beştaş,abu,enver valencia,beştaş yenilmez
bm0oo M.A.K
bm0oo M.A.K 2 aylar önce
Fükstür
Mehmet Kurt
Mehmet Kurt 2 aylar önce
trpost.net/down/ybaIbKWTbZyLg64/video.html
T O G Y Y
T O G Y Y 2 aylar önce
Bide ethem sancak var
Sinan Tunçbilek
Sinan Tunçbilek 2 aylar önce
Su Dincer Azapan'inizdan biktik ya bari oda katilsin artik programa nedir her programda adami reklam edip duruyorsunuz.
Sinan Tunçbilek
Sinan Tunçbilek 2 aylar önce
Bjk yi Barca,R.Madrid yaptiydi nerdeyseya.Ligin basindada bjk bu kadro ile samp olamaz diyodu.Firildak ya😂
Yusuf Bağcı
Yusuf Bağcı 2 aylar önce
Bayern München-Balıkesirspor Ahmet GOETHE Çakar:Balıkesir handikaplı yener.
Del Piero
Del Piero 2 aylar önce
Balıkesirspor handikaplı yener cinconu 😁 yendide 😂
Ayse Betul Aydogdu
Ayse Betul Aydogdu 2 aylar önce
@EMİR MUSTAFA VURAL sansasyonel bir farkla
EMİR MUSTAFA VURAL
EMİR MUSTAFA VURAL 2 aylar önce
kaybetmeyeceği gibi puanda kazanır
Holy Kebab
Holy Kebab 2 aylar önce
yanlış :D Kesin derdi ki: "Size bir şey diyeyim mi? Balıkesir yenilmez."
Beşiktaş 1903
Beşiktaş 1903 2 aylar önce
RASIM OZAN K. SINAN ABI, ASI KARSITLIGI VATANA IHANETMIDIR?
Fatih Katılmış
Fatih Katılmış 2 aylar önce
sinan engin: beştaş
MO | QUADROT
MO | QUADROT 2 aylar önce
Osasuna - Real Madrid Ahmet Goethe Çakar = Osasuna Yenilmez
Florentino Perez
Florentino Perez 2 aylar önce
@Y B kez lan hokkabaz ahmet
Y B
Y B 2 aylar önce
@Florentino Perez ulan florentino seni hiç sevmedim seni sevmem seni seveni sevmem sana yancılık yapan kulüpleri hiç sevmem bırakın bu işleri
Florentino Perez
Florentino Perez 2 aylar önce
PUHAHAHAHSSASS
Y B
Y B 2 aylar önce
@Bartu bunu derse yüzde yüz yeniliyor o takım
Bartu
Bartu 2 aylar önce
Yenilemeyeceği gibi 3-0 4-0 5-0 gibi sansasyonel bi skor da olabilir
Beşiktaş 1903
Beşiktaş 1903 2 aylar önce
DR. AHMET GOETHE CAKAR
Rezar Graphix
Rezar Graphix 2 aylar önce
Nasıl Çaktık size ama puan durumunda Biz 3.yüz Siz kacincisiniz
Zafer Çiftçi
Zafer Çiftçi 2 aylar önce
Ahmet Çakar adammıdır
Florentino Perez
Florentino Perez 2 aylar önce
@Melek Akdemir yarAk
Florentino Perez
Florentino Perez 2 aylar önce
Hayır ben adamiyim
Melek Akdemir
Melek Akdemir 2 aylar önce
evt
Sa Emin
Sa Emin 2 aylar önce
Adamın dibidir kardeşim xd
(T) Beyaz Futbol 26 Şubat 2017 Tek Parça
2:40:14
Beyaz Futbol
görünümler 73 B
(T - ARŞİV) Beyaz Futbol 8 Şubat 2015 Tek Parça
3:14:32
Yes or No challenge😂 #shorts by Tsuriki Show
0:20
Köfte sevdası... - Sen Çal Kapımı 42. Bölüm
5:27
Sen Çal Kapımı
görünümler 758 B
MASTERCHEF TÜRKİYE 1. BÖLÜM 2. FRAGMANI | İLK ELEME!
1:27
MasterChef Türkiye
görünümler 601 B
İçerde - Minik'in İnanılmaz Gücü
2:06
İçerde
görünümler 160 B
(T - ARŞİV) Beyaz Futbol 7 Aralık 2014 Tek Parça
2:48:21
(T) Derin Futbol 13 Nisan 2015 Tek Parça - Beyaz TV
2:26:11
(T) Derin Futbol 17 Ağustos 2015 Tek Parça - Beyaz TV
2:21:22
Derin Futbol 29 Ağustos 2016 Tek Parça
2:51:30
Derin Futbol
görünümler 79 B
(T) Derin Futbol 21 Eylül 2015 Tek Parça
2:17:17
Derin Futbol
görünümler 31 B
(T) Derin Futbol 16 Ocak 2017 Tek Parça
2:57:40
Derin Futbol
görünümler 49 B
(T) Derin Futbol 28 Kasım 2016 Tek Parça
2:45:41
Derin Futbol
görünümler 56 B
(T) Beyaz Futbol 20 Mart 2016 Tek Parça
2:34:05
Beyaz Futbol
görünümler 77 B
(T) Beyaz Futbol 19 Nisan 2015 Tek Parça
2:28:54
Beyaz Futbol
görünümler 34 B
Yes or No challenge😂 #shorts by Tsuriki Show
0:20
Köfte sevdası... - Sen Çal Kapımı 42. Bölüm
5:27
Sen Çal Kapımı
görünümler 758 B
MASTERCHEF TÜRKİYE 1. BÖLÜM 2. FRAGMANI | İLK ELEME!
1:27
MasterChef Türkiye
görünümler 601 B
İçerde - Minik'in İnanılmaz Gücü
2:06
İçerde
görünümler 160 B
Erasmus Mahsun | Hollanda | Röportaj Adam
4:32
Röportaj Adam
görünümler 833 B
Maraşlı 23. Bölüm
2:13:01
Maraşlı
görünümler 1,3 Mn
Kendimi Feda Ettim! 365 Gün'ü İzledim
8:59
Filme Gitmeden Önce
görünümler 241 B
Büyü biraz Serkan... - Sen Çal Kapımı 42. Bölüm
2:31
Sen Çal Kapımı
görünümler 526 B
POWER COUPLES BE LIKE 💥
0:21
Alan Chikin Chow
görünümler 7 Mn
Bekleyin...Yakında TRT 1'deyiz ⚓️
0:27